آئین افتتاح نخستین پردیس سینمایی شهر پرند:
به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آئین افتتاح و بهره برداری نخستین پردیس سینمایی با حضور  آقای خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مسئولان سینمایی کشور، حجت الاسلام دکتر کاظمی امام جمعه پرند، دکتر احمدی فرماندار رباط کریم، دکتر اله یاری شهردار پرند، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مسئولان و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 25 February 2023
با حضور مقامات و مسئولان استانی و شهرستانی 
 
دکتر اله یاری با اشاره به برخی از پروژه ها تصریح کرد: بسیاری از این پروژه ها برای اولین بار در پرند احداث و راه اندازی می شوند و به زودی شاهد افتتاح ۲ بازار میوه و تره بار در فازهای مسکن مهر، پارک مجهز برای بانوان و پارک دو هکتاری در فاز ۳ خواهیم بود.
 
در پایان شهردار پرند مطرح کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش سرانه های شهری به ویژه در حوزه های فضای سبز،خدماتی،تفریحی،رفاهی،عمرانی و ورزشی از اولویت های مهم مدیریت شهری است و در راستای جبران کمبودها با تمام توان و ظرفیت تلاش می کنیم تا تحقق یابند.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمد نیا پردیس سینمایی شهرداری پرند را یک گام مهم برای توسعه زیرساخت های فرهنگی در پرند عنوان کرد و گفت: مردم پرند شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند و پروژه فاخر و مجهز پردیس سینمایی که برای اولین بار در پرند افتتاح شد مطمئنا تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگی شهر خواهد داشت.
با حضور مقامات و مسئولان استانی و شهرستانی 
 
وی افزود: رویکرد مدیریت شهری یک رویکرد جامع و متوازن است که همه حوزه های عمرانی، فرهنگی، رفاهی، خدماتی، ورزشی و ... را در کلیه فازهای پرند شامل می شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر پرند ضمن قدردانی از تلاش های دکتر اله یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: اقدام دیگری که مورد تاکید مدیریت شهری قرار دارد، ارتباط مستقیم مردم با مدیران است و در حال حاظر شهروندان می توانند مشکلات و درخواست های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ و اپلیکیشن پرند من به اطلاع مسئولان شهری برسانند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه پرند نیز در سخنانی به برخی مشکلات زیرساختی در این شهر جدید اشاره کرد و تلاش های شهرداری و شورا را برای توسعه متوازن ارزشمند دانست و از دکتر اله یاری برای پیگیری ها و رویکرد فرهنگی و زیرساختی تشکر نمود .
با حضور مقامات و مسئولان استانی و شهرستانی 
 
(پردیس سینمایی)
 
-دارای ۴ سالن نمایش با گنجایش مجموعا ۳۳۰ صندلی
-دارای بالاترین کیفیت نمایش 4K با استانداردهای جهانی
-مجهز به سیستم صوتی دالبی دیجیتال ۱۲ کاناله
-نخستین پردیس سینمایی شهرستان های استان تهران با امتیاز ممتاز
 
گفتنی است با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری، جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی شهرداری پرند برگزار شده و فیلم های جشنواره در سالن های این پردیس به اکران در خواهند آمد.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار